Död like a get.

Jag har precis vaknat och är död som en get. Hade ställt alarmet på halv 9 men jag orkade fan inte gå upp. Det är sjukt vad jag är trött på morgonen. Nu känner jag att jag vill ha en vecka sommarlov till för att få sova ut. För nu är jag bara trött på dagarna och pigg på kvällarna. Sjukt, jag vet. Jag fattar bara inte varför jag är dödstrött på kvällen. Är det så att min kropp stänger av tröttheten för att jag känner att jag inte vill gå och sova för att jag hatar det? Ja jag vet inte. Idag ska jag till svärmor med Andreas. Han är och jobbar förtillfället så om jag inte får pengar av pappa till att köpa jackan så åker jag in med 15.15 bussen. Om jag får pengar så åker jag in med 13.40. För han slutar vid halv 3-3 tiden enligt honom. Fan att jackan som jag helst ville ha fanns i rätt storlek! FAN! Den var så himla fin! Och nu har jag börjat få ångest om den jag lagt undan verkligen är fin. Det kommer ju komma in fler modeller på Vero Moda. Men jag vill inte vänta, vill ha en jacka nu! Innan skolan. Ja, jag får se hur jag gör.

Nu ska jag försöka gå och äta frukost. Är inte ett dugg hungrig. Men jag börjat bli bening. Vad jag märkte i spegeln på Diva igår. Märkte att min röv blivit väldigt liten. Blä.

Hör av er! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0