En gammal goding.

Ta fram mobilen och gå in på kontakter, håll inne "neråtknappen"
en stund och sen släpp och skriv vem det blev som svar på frågorna!

1.jag heter: Anneli
2.jag gillar: Elin
3.jag hatar: Jocke
4.jag är kåt i: Ludde
5.jag är verkligen superkär i: Nisse H
6.snyggast i världen: Sandras Mor
7.fulast i världen: Westman
8.äckligast i världen: Antonia
9.muppigast i världen: Erik Sandberg
10.tråkigast i världen: Horan
11.jag ska satsa på: Levi - HAHA!
12.bästis: Mormor - hihi.
13.jag vill ha sex med: Pappa - HAHAHAHAH!
14.hatar jag mest: Sebbe
15.jag har en hemlighet med: Älsklingen ;-*
16. jag skäms över: Amelia
17. jag snackar skit med: Antåån
18: jag snackar skit om: Erik A
19. jag vill krama: Helen
20. jag vill nita: Jens
21. mitt nästa one night stand blir: Morbror Micke - höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0