ES1B

Har nyss kommit hem. Gud vad jobbigt det var att vänta i 2 timmar på att börja. Men var ju tvungen att visa min kusin vars han skulle gå.

Det är 4 elever från Råne som går estetiska programet. Och det finns 4 klasser. Och det är en Rånebo i varje klass. Alltså så fick jag inte gå i samma klass som Krille och Vickan. LESS! Så jag känner inte en kotte i min klass. Hatar när det är spänt och man inte känner en människa. Vet som inte vars jag ska ta vägen. Vill bara springa därifrån. Är väll feg antar jag. Mitt schema är ganska bra iaf. Så det är ju ett plus. Imorgon på mitt 3 timmars hål ska jag gå och köpa block, pennor och en almenacka. Får bara lite dåligt samvete när jag måste gå och fråga pappa efter mer pengar. Men jag måste ju som sagt ha det för att anteckna och komma ihåg läxor. Undrar bara vad jag ska göra resten av tiden. Får väll samla mitt mod och lära känna någon från min klass. Hon jag satt brevid verkade ganska snäll. Även om vi inte sa ett skit till varandra. Visar det inte sig att jag trivs i min klass om 2 veckor får jag väll byta till Krilles klass. Men nu går jag i ES1B. Klassen var inte så himla hemsk ändå. Det är blandat av alla 4 inriktningar. Jag trodde ju att jag skulle hamna i en klass med massa svartmålade människor. Men så är det absolut inte. Det är inte en människa i min klass som är svartmålad. Inte för att det är nå fel på dom. Men man känner ju sig lite dum om man ska gå i en klass med massa svartmålade och man själv inte är det. Tillslut blir man ju svartmålad själv, usch. Jag skulle behöva en skolväska också. Har en som jag köpte i 7:an typ som jag inte änvänt en gång. Den får väll duga tillsvidare. Den är snygg och så, en kamoflash (eller hur det nu stavas) puma väska. Dyr var den. 500;- och inte använd en enda gång. Tror jag hade den en dag. Men sen vågade jag inte ha den nå mer. Varför vet jag inte riktigt. Skämdes väll för att ingen annan hade en sån.

Nu ska jag läsa lite Cosmopolitan och sen ringa älsklingen.

Bay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0