Guldlock? Haha.

Idag tvingade jag mig upp klockan 10. Så har sovit 7 timmar idag. Blä! Har gäspat hela dan. Har klippt mig idag. Fast det blev inte så mycket skillnad som ni kanske ser. Bara klippt upp det lite mer och kortare snelugg. Så nu är det vääldigt lockigt, haha. Det vart inte lugg den här gången. Vågade inte, för jag brukar alltid ångra mig efteråt. Och när jag skulle gå från salongen så spöööööregna det! Så jag sprang som en stucken gris till UG. Skulle skaffa ett till recept till P-piller. Men när jag gick därifrån så hade det slutat regna. Jag var dygnsur när jag kom in på UG, haha. Sen tog jag bussen till råne och for till Josse och var med hon och Simon. För ingen kunde hämta mig så var tvungen vänta tills 4 då "mormor" skulle skjutsa ner Tova till ICA. Jag somnade i Josses säng när jag och Simon såg på tv. Gudomligt skön säng hon har alltså! När jag vaknade hade jag ingen känslen i lill-och ringfingret. Det var riktigt läskigt. För jag kunde inte böja ut dom. Och det vigrerade i min hand för att jag hade så mycket kolsyra i den. Usch. Sen kom "mormor" och hämta mig och jag käpte en tacopaj på ICA till middag. Så nu har jag precis ätit den, gott! Så nu ska jag ta och byta om och sen fara och fiska kräftor. Älsklingen kommer vid 7. LÄNGTAR! Imorgon ska vi också fiska kräftor och på lördag blir det kräftskiva. Christoffer prata om att vi skulle partaja nån stans. Får väll se hur det blir. Man lär ju ändå få gratisdricka här hemma, hähä. Och nog vet jag daddy kommer bjuda Andreas på nån öl eller två. Tror iaf att han kommer bli väldigt full, haha. Aja, snart kommer A-K hem och då ska vi fara till södra sidan där alla gubbar är. Hör gärna av er!

Puss&knull!

Kommentarer
Postat av: Therese

Sötis! :)

2008-08-14 @ 23:34:01
URL: http://thewsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0