Hallodjan! -PANG- .....Aaaaj......

Se på fan. Idag har jag stigit upp klockan 12. Som jag hade lovat mig själv. Eller jag har inte stigit upp än, ligger ju in sängen. Men jag har inte somnat om! Och det är ju fantastiskt att jag orkade. Somnade kanske kvart över 5 imorse. Blä, hatar att somna.

Idag ska jag vara med Nathalié. Har ingen aning om vad vi ska göra. Vi hittar säkert på nå. Hihi. Har saknat henne!

Vet inte om jag kommer hem ikväll eller om jag sover, det får jag se hur jag gör. Hör av er, för nu är jag äntligen i råne för en gångs skull!

Och dom som inte fattar min rubrik så menar jag så här med den; En hallodjan är en smäll på tissen. Och Nathalié brukar göra en sån på mig ibland. Så enkelt var det, haha.

Puss, älskar min Andreas. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0