I used to bleed just to feel that i'm alive.

Just nu sitter jag här i tvrummet helt själv i mörkret och lyssnar på deppmusik. Det är sjukt hur mycket depplåtar det finns som stämmer in på mitt liv alltså. Jag skulle ingentligen behöva ta mig i säng. Men på nått sätt så har jag ingen lust. Det var länge sen jag satt och bara lyssnade på musik. Och det är underbart att få öronorgasm igen. Och jag blir bara mer och mer sugen på att skaffa trummor. Har helt glömt bort att säga att vi måste skaffa ett snart. Måste ju ha ett för att kunna gå den linje jag ska gå. Ska ju ha trummor som mitt huvudinstument eller vad det heter. Frågan är bara vars det ska stå, mitt rum är så litet. Och kan inte komma på nån annan plats i huset där det kan stå. Kanske inte så roligt att sätta det i tvrummet, familjen kommer ju bli galen för att det lever om så mycket, haha. Och pappa kommer säkert inte låta mig spela för att han själv spelar trummor, haha. Aja, det får man klura ut senare. Nåja, nu ska jag nog gå och sova.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0