It seems I found the road to nowhere.

Winnerbäck igår. Underbart! Fast han spelade inte Kom Änglar. Men han var underbar iaf. Såg Sanna Nilsen också. Hon är inte så bra live men det dög. Träffade en massa folk igår. Glömde helt bort att mina kusiner skulle dit, det kom jag på för ett tag sen. Satan, och jag som lovat att träffa dom. Hoppas dom förlåter mig. Det var iaf hur mysigt som helst att sova med älsklingen. Fast ville sova med honom ikväll också...

Happ, snart börjar skolan igen... Bara 3 veckor kvar nu! Åhhh, vad loven ska gå fort. I hate it! Men jag ser ändå fram imot att börja på en helt ny skola. Kanske kommer börja gilla skolan då. Är det möjligt? Ja, jag lär väll se.

Förästen så träffade jag farbror polis för första gången igår. Ajabaja Felicia. Aja, det gick ju bra iaf. Fick stå och prata med en kvinnlig polis och dom är inte lika hemska. Förutom att det visade sig att hennes pappa är en kompis till familjen, hehe. Men hon var hur trevlig som helst, så då vart det mindre nervöst. Pappa och A-K är inte sura iaf. Och det visste jag att dom inte skulle bli heller. Dom skratta bara åt mig, hehe.

Creed - One Last Breath sitter jag och nöter för tillfället. Hur fin låt som helst. Påminner lite om mig faktiskt. Fast det är väll bara jag som fattar det.

Bay.

Kommentarer
Postat av: towe

Aaw gumman, det är lugnt! :) Jag var ändå inte där, och isåfall hade jag hört av mig så. :)

2008-08-04 @ 01:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0