Jag har saknat er kvinnor!

Hey fuckers!

Jag måste börja med att säga att jag har en väldigt stor munblåsa som gör fruktansvärt ont! Kan knappt prata för att det gör så ont. Kan inte äta för att det svider till hela tiden. Irriterande!

Idag for jag och gymmade med Sandra. Det gick bra men det märks att jag är klen mot för Sandra. Men hon har ju tränat hela sitt liv men jag är verkligen klen! Har tappa så himla mycket muskler. Jag får skylla mig själv. Sen for vi till henne och gjorde en god och nyttig drink som innehöll mjölk, banan, havregryn och oboy. Kanske ska man börja dagen med en sån så man orkar? Inte helt fel faktiskt.

Sen for jag, Sandra och Fia och köpte en OK-korv, haha. Sen så bestämde vi oss att fara och grilla. Så jag, Sandra, Fia, Ida, Ewe och Amanda for till Kängsön och grillade hamburgare och satt och pratade och mådde gott. Det var väldigt länge sen vi var tsm allihopa. Och jag har verkligen saknat det. För dom får mig att skratta. Även om jag är lite nere så får dom mig att skratta och jag får dom att skratta. Finns det nå härligare kvinnor? I don't think so! Fast det var ju inte så fint väder till att fara och grilla. Det regnade och blåste men det var roligt iaf. Vi satt ju i ett vindskydd så. Sen for vi till Fia och Ida och satt på pixbox och kollade på en massa och skratta lite till, haha. Sen kom pappa och hämtade mig och nu sitter jag här och försöker äta godis men det går inte så bra, för det gör så satans ont!

Jag har förästen förälskat mig i ett par jeans. Det tråkiga är att dom kostar 1899;-. Så jag ska fortsätta kolla efter jeans nu och hitta nå snygga till ett lämpligt pris. Frågan är bara vad jag har för storlek. Har ju som sagt inte köpt nå jeans sen jag gick ner i vikt. Dom sista jeansen jag köpte som satt snävt som satan sitter nästan löst nu. Och det är inte att dom gått ut sig, utan jag har tappat en del fläsk från rumpan. Insåg inte hur mycket det var föränns jag provade Sandras bagiejeans idag. På henne sitter som ganska snävt i rumpan. På mig hängde dom bara. Det blir nog att ställa sig på den äckliga vågen imorn då jag vaknar och se om jag gått ner mer. Har jag gjort det är det dags att börja oroa sig.

Bay fuckers!

Kommentarer
Postat av: sandris

underbar dag med dig my love! staden på onsdag ;)

2008-08-12 @ 00:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0