Lugg eller snelugg?

Idag har jag varit flitig och städat rummet och till och med möblerat. Så nu är det inte lika trångt nå mer. Sen har jag ätit blåbärskaka hos "mormor". Min bror vart väldigt grisig och blev typ svart på tungan, haha. Sen ringde Christoffer och sa att han var på udden med några. Så jag gick dit och snacka ett tag. Sen gick jag hem och städade klart rummet. Nu ska jag bara bädda rent sängen så är det klart. Sköönt. Det är inte ofta jag städar mitt rum. Så det var väldigt mycket damm. Visst är jag lat och äcklig? Blä. Men jag orkar som inte bry mig om hur mitt rum är. Skäms inte över att det kan vara ganska så stökigt ibland. Men insåg idag att den verkligen inte kunde se ut som det gjorde. Hade inget annat för mig så jag tänkte; vafan, jag städar idag. Nu ska jag bädda rent sängen. Sen ska jag ta mig nå gott att äta och se lite tv, sen ska jag försöka sova. Inte för att jag tror att det kommer gå bra. Sov till 15 idag. ;s Och imorn ska jag ta 10.55 bussen in till stan och klippa mig. Gah, hur jag ska jag orka stiga upp? Det är en mycket bra fråga. Sen så kommer älsklingen imorn, yey! Saknar honom jätte mycket!

Jag har lite ångest. Jag vet inte om jag ska klippa lugg eller inte. Kanske bara klipper lite kortare snelugg. Åh, måste verkligen bestämma mig. Ja, jag lär väll se på vilket humör jag är på imorn. Längtar iaf till att klippa mig, mitt hår är så himla slitet. Kommer säkert få klippa av 5-6 cm, BLÄ! Nåja, det får bli allt för idag!

Puss&Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0