Please come now, I think I'm falling.

Jag har velat skriva ett inlägg hela dagen. Men jag har aldrig kommit på vad jag ska skriva. Har verkligen ingen fantasi idag. Har bara suttit framför tvn. Och nu sitter jag och nöter Creed

Har gjort om bloggen igen också. Det får duga, orkar inte göra nå mer avancerat. Jag är väldigt lat av mig.

Just nu har jag ingen aning om hur jag mår. Det går inte att förklara för att det är för djupt. Jag vill bara att allt ska vara bra. Jag vill att allt dåligt ska försvinna. Det enda jag vill är att bli lycklig. Men är det verkligen möjligt? Jag har börjat tro att det aldrig kommer hända. Så jag undrar vad jag gjort för att förtjäna leva ett olyckligt liv? Det kan man verkligen undra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0