Saturday.

God morgon.

Jag är dödstrött. Sovit dåligt som fan inatt. Det blev inte att sova hos Nathalié, det får bli en annan gång.

Igår så gick vi och köpte glass. Satt på byn och så kom Christoffer och var social. Sen for vi upp på böle och åt middag hos bettan. Efter det så gick vi hem till Nathalié. Så har vi suttit och sett på tv, vid datorn och busat med hennes kattunge Lisa. Hur sööt som helst! Jonte kom förbi en sväng också.

Idag ska älsklingen komma. Han ligger och vilar för tillfället för att han lanat hela kvällen. Så han kommer väll vid 3 tiden kanske. Jag tänkte se en film ikväll som jag velat se länge. Elisabethtown. Tror det stavas så. Med min favorit Kirstin Dunst och Orlando Bloom. Den verkar vara bra iaf.

Jag glutta nyss in mina ben. Jag kommer inte änns ihåg då jag racka dom sist. Och dom är hemska! Nä usch, det måste jag göra något åt.

Nu ska jag ta mig nå mat i magen.

Pussbay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0