School tomorrow.

Hey fuckers.

I helgen har jag varit med Andreas hos svärmor. Varit riktigt mysigt. Även om jag varit nere då och då. Han har ju varit där. Idag så var vi ut med hans morbrors båt. Det var riktigt mysigt och fantastiskt att Andreas klarade av att vara på vattnet.

Imorgon så börjar skolan. Gah vad jag hatar att tiden ska gå så snabbt. Jag börjar klockan 12 men jag ska in med 9 bussen. Har lovat min kusin 08:an att visa vars han ska gå för han börjar klockan 10. Sen ska jag gå med Ebba och Amelia på stan tills Ebba börjar klockan 11. Och sen vänta på att jag börjar. Amelia får hålla mig sällskap. Ser ändå fram imot att få träffa min nya klass. Bara det inte är en massa idioter.... Ska ju gå på såkallade "spökhuset". Namnet säger ju sig själv.

Har fått min Cosmopolitan idag. Sitter och kollar igenom den nu.

Men nu ringer älsklingen så ska gå och sova så jag orkar upp imorn.

Natti fuckers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0