Tisdag.

Andra dan i skolan är äntligen över. Slutade halv 3 idag. Men det var ganska kämpigt att ha 3 timmars hål mellan mina två lektioner. Tur är ju att det bara är den här tisdagen det blev så. Alla kommade tisdagar kommer jag ha två pass data där imellan. Idag har alla vågat prata lite mer med varandra. Så det är ju ett plus. Har gått på stan med min kusin idag och köpt block, almenacka och pennor. Tur att jag hade honom med mig, för det var han som hitta min fina almenacka, hihi. Köpte en matshande penna och sudd till den också, haha.

Imorgon tar jag 9 bussen in. Har engelska på morgonen, sen matte och sen idrott. Efter det ska vi få träffa våra nya metorer. Och förhoppningsvis kommer älsklingen hit imorgon och sover. Om inte så far jag väll till honom så jag får vara med honom längre. Längtar!

Ikväll är det En Prinsessas Dagbok. Hihi, det var länge sen jag såg den, och det är en typisk kärleksfilm. Vad jag tycker iaf. Innan dess vet jag inte vad jag ska göra. Tv, eller nått, kanske nöter GH3. Finns ju inte så mycket annat att göra.

Bay fuckers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0