I cried out, heaven save me.

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Det är väll klart.
Gnälla: Säkert.
Skrika: Njo.
Sova: När det går.
Ha ångest: Njo.
Skada dig själv med flit: Nej.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej.
Vilja dö: ...
Drömma mardrömmar: Ibland.
Drömma sexdrömmar: Det händer väll ^^,
Ta droger: Nej.
Klä dig i svart: Njo.
Gå till kyrkan: Inte för att be iaf.
Gå i skolan: Alltid.
Röka: Ibland
Ha sex:  Njo, hihi.
Ljuga: Nja, det händer väll.
Hata folk: Njo...
Lita på folk: Nej.


VEM:
Saknar du: Mamma.
Vill du döda: Nämner inga namn.
Rörde dig sist: Andreas.
Vill du slå: Nämner inga namn.
Vill du kittla: Pappa ^^,
Kramade du sist: Andreas.
Vill du prata med: Mina närmaste.
Skrek du på sist: Kommer inte ihåg.
Vill du vara som: Mig själv.
Sårade dig sist: ...
Vill du bli galet full med: Ingen.
Gjorde dig riktigt glad senast: Pappa och Andreas.
Fick du sms från senast: Mia.
Ringde dig senast: Pappa.
Är vackrast på jorden: Mamma.


HAR DU:
Tvångs tankar: ...
Någon annan psykisk sjukdom: ...
Någon fysisk sjukdom: Nej.
Någon skada: Problem med ryggen.
Brutit några ben: Njo.
Några piercings: Njo, öronen och naveln.
Egen dator: Njo.
Bra självförtroende: Nej.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Njo, till Andreas.
Bjudit ut någon: Nej.
Varit kär: Jag är kär.
Stulit någonting: Inte vad jag kan komma på.
Rymt hemifrån: Njo.
Gjort något olagligt: Njo.


HUR:
Går du: Som mamma.
Svarar du i telefonen: Hallå eller Hej det är Felicia.
Fördriver du tiden: Tv.
Mycket pengar har du: Mycket.
Tjänar du pengar: Nej.
Ofta bäddar du sängen: Aldrig.
Ofta diskar du: Inte ofta.
Ofta städar du: Inte ofta.
Många stör du dig på: Det är många.
Ofta träffar du din familj: Nästan varje dag.


TROR DU:
Att du kommer bli något: Jag hoppas det.
På gud: Nej.
På rymdvarelser: Njo.
Att folk tycker om dig: Jag tror det.
På ett liv efter detta: Nja.
Att fiskar kan tänka: Nja.
Att du kommer leva länge: Vet inte.


VÄLJ:
Katt eller hund: Hund
Vit eller svart: Svart.
Varmt eller kallt: Varmt.
Vatten eller land: Land.
Telefon eller internet: Båda.
Musik eller tystnad: Musik!
Bok eller film: Film.
Leva eller dö: ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0