Don't wanna live my life without you.

Guuud vad sköönt det var att vakna upp med älsklingen idag. Inga som helst negativa tankar. Ville bara ligga kvar i sängen och mysa hela dan. Men sen kom dom när han for..

Idag har skolan gått bra. Snackat med mer nya i klassen. Har i prinsip pratat med alla nu. Känns bättre nu faktiskt. Men det visste jag också. Krille den jäveln har bytt till Samhälls. Svikare! Skulle igentligen ha inriktning idag sista lektionen. Men dom som har musik skulle inte ha någon. Så jag slutade 12.45 idag, sköönt. Tog 13 bussen hem. Och har suttit och lirat GH3 sen dess typ. Är igentligen less på det men vad ska jag annars göra?

Imorgon har jag ingen data på morgonen så börjar 9.45 så jag tar 9 bussen in. Skönt med lite sovmorgon. Bäst att njuta medans jag har det. Annars kommer jag bara ha sovmorgon på onsdagar fram till jul. Sen på våren har jag typ ingen sovmorgon alls. Kommer inte ihåg hur mitt schema ser ut för tillfället. Och så kanske det blir fest också, wiiie! Längtar lite grann för ska ju vara med Carro, hihi. Vars vi ska vara vet jag inte, men det lär man ju se.

Pappa har äntligen fått fingrarna ur röven så nu har jag fått en tid på vårdcentralen, ser verkligen fram imot det. Äntligen!

En i klassen sa igår; Vad var det du hette, du ser ut som en Ida. Så jag sa; Haha, nä jag heter Felicia men det är ganska roligt att du säger att jag ser ut som en Ida för att jag har en moster som heter Ida och vi är nästan identiska. Haha, ganska funny ändå.

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0