Söndag.

Hey fuckers.

Tyvärr så vart det inget fylleinlägg. När vi kom hem så hoppade vi direkt i badtunnan och satt där typ en timme. Hur mysigt som helst! Men efter det så slocknade jag i min säng. Så älsklingen väckte mig efter en halvtimme för han hade sett på tv. Så vi sa gonatt och sen slocknade jag på en gång igen, haha. Men klockan var ju efter 3 så.

Igår så for vi till Persön. Vi missade bussen så A-K skjutsade oss. Vi gick till statoil och käkade, hehe. Sen gick vi till Alex och spelade ett jätte läskigt spel! Hovva! Skrek ett x-antal gånger, haha. Till och med älsklingen hoppa till och fick panik, haha! Sen gick vi hem och sov.

Idag så gick vi upp vid 10. Så vi ska komma i säng ikväll. Käkade frukost. Jag såg på Eragon medans älsklingen packa sina kläder. Han har älgjakt hela veckan. Sen gick vi och tog en skön dusch. Sen låg vi i sängen och myste ett tag. Sen vart det makaroner och köttbullar. Sen tog vi det bara lungt tills Jon kom och hämtade oss. Sen när jag kom hem så har jag sett på tv. Och nu sitter jag och ser En Prinsessas Dagbok 2. Efter det ska jag se klart Shrek som jag lånat av älsklingen. Har lånat 5 filmer av honom som jag ska roa mig med i veckan, hehe.

Saknar min älskling redan, usch. Det är så jobbigt att vara utom honom. Han får mig att må bra..

Skola imorn. Har ingen aning om vad jag har på morgonen eller när jag slutar. Får titta på det sen.

Nu ska jag koncentrera mig på tv.

Bay fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0