This weekend.

Kom hem för ett litet tag sen. Har skjutsat älsklingen till bussen. Jag hyrde en film och köpte lite godis på hemvägen. Det blev Juno. Har velat se den jätte länge. Men har hört att den är skitdålig. Men jag såg ingen bättre film att hyra så det blev den. Ska börja se den snart, så fort mina syskon går och duschar. Dom bråkar om vem som ska gå först, för ingen av dom vill gå och duscha först. Och det är ingen idé att jag försöker lösa det åt dom, jag blir bara förbannad. Jaha, nu bråkar dom om vem som ska i först, för nu vill helt plötsligt båda duscha först. Ja, det är ju sjukt. ;s

Kräftfiske har det varit i helgen. Vi fick väll runt 500 st, hehe. Är man bäst så är man. (y) Och igår var det kräftskiva. Smakade som vanligt lite grann men jag är inte så förtjust i kräftor, det är bara roligt att fiska dom. Fick till och med Andreas till att smaka, haha. Badat badtunna och fiskat (fisk) har vi också gjort. Daddy satt i badtunnan med farmor till halv 6 imorse. Har ingen aning om varför dom satt så länge. Dom hade väll en allvarlig konversation, vad vet jag.

Idag har jag och älsklingen sovit till 15, hehe. Två stora sömntutor, hihi! Annars har vi bara tagit det lugnt. Har ingen aning om vad jag ska göra i veckan. Kanske ska till stan och handla lite nya kläder tills skolan börjar. Behöver ett par nya jeans. Och nån munktröja kanske. Aja, får se vad jag behöver.

Ska ta och göra mig lite mat och sen se på filmen.

Puss, älskar dig Andreas. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0