I just don't want to miss you tonight.

Sitter just nu och ser på Darkness Falls. Det är inte så smart för jag sitter helt ensammen här nere i mörkret och kramar om en filt. Har sett den förut men håller ändå på att skita ner mig.

Har ingen aning om vad jag ska göra imorn. Det var tänkt att jag skulle vara med älsklingen men det blir inte. Han ska till överkalix och fixa crossen. Blä för det! Får hoppas att jag får vara med honom på torsdag. För jag saknar honom jätte mycket!

Kräftfiske i helgen. Det blir väll kul får jag hoppas.

Såg Sex and the City innan filmen började också. Haha. Samatha har blivit lesbisk. Sist jag såg det där avsnittet var hos mormor i Ume sommaren - 04. Fick mig bara att tänka på att jag är bisexuell. Och på min Carro, hihi. Klart man blev lite dirty, höhö. Haha, vad fan sitter jag och snackar om? Jag har absolut ingen aning om varför jag skrev det där. ;b

Jag vill också säga att jag älskar min pappa. Världens bästa daddy. <3

Puss&Giii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0