Onsdag&Torsdag.

Tjosan i trosan!

Igår var jag då och shoppade med Sandra. Det första vi gjorde var att gå och sola. Vilket vi skulle ha gjort sist tycker jag. För jag lökade som fan på stan sen, haha. Hitade ett par fina jeans, en munkjacka, en stickad tröja, ett linne, ett diadem och trosor, hihi. Är väldigt nöjd. Sitter och myser i den stickade tröjan nu, hur skön som helst.

Sen for jag till älsklingen. Vi var till Danne och såg två filmer. Narnia; Prins Caspian och nån annan som jag inte kommer ihåg vad den hette. Båda var ganska bra. Hände inte med så mycket i sista filmen, var så jäkla trött, haha. Idag har vi bara tagit det lungt. Älsklingen har tränat på teorin till körkortet eftersom han ska skriva den nästa torsdag.

Har ingen aning om vad jag ska göra imorn. Andreas ska på lan och nörda sig, haha. Får väll se vad som händer. Kanske far till råne och är med Nathalié, har ju lovat att fara med henne nån kväll.

Aja, nu ska jag fortsätta se på Sex and the City.

Puss&Pill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0