1:a december.

Och snart så är det 24:e och julafton. Tiden kommer bara flyga iväg! Nu när man inte är liten längre och inte följer adventskalendern så räknar man inte dagarna. Inte jag iaf. Låter kanske hemskt. Men förra året så tyckte jag det sa POFF så var det julafton. Och jag längtar som f*n! Så imorgon ska jag köpa julklappar eller ehm, en julklapp. Nämligen åt älsklingen. Och köpa en present åt svärfar som nyss fyllt 50. Om det blir några pengar över så ska jag köpa en åt pappa också. Sen så har jag ju fått skolfotot och självpoträttsbilderna eller vad det heter. Så det blir julklappar till alla mormor&morfar jag har (3 st av varje, vill du också ha en Anneli så säg bara till! ;)). Farmor&farfar har redan snott ett. Så min tavla som jag målat kanske blir deras julklapp. Hittar säkert på något, det är ju tanken som räknas. Har inte råd med annat. Älsklingen och pappa står först i centrum. Sen köper jag inte mer klappar. Usch vad jag låter som en fattiglapp. Älsklingen vet redan vad han ska få. Och jag vill verkligen köpa den. Men då har jag ju knappt nå pengar kvar resten av månaden och jag kommer nog inte kunna köpa en julklapp åt daddy då. Åh, ja jag måste fundera på saken.

Idag fyller moster A-L år. 42 vah? Ja, jag tror det iaf. Så snart ska man dit och käka tårta, mums.

Ska också lämna in en novell imorgon på svenskan. Totalt glömt bort det! Och har ingen aning om vad jag ska skriva heller, åh! Stress.

Varit hos läkaren idag också. Gick bra. Nästa gång på tisdag.

Nu ska jag fundera vidare på vad jag ska skriva för novell.

Pussar.

/F.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vill ha!! ;)

2008-12-02 @ 20:13:06
URL: http://annelijakobsson.blogg.se/
Postat av: Anneli

Verkar ha varit problem med kommentarerna tidigare.



Vill haa foto! ;)

2008-12-08 @ 16:48:26
URL: http://annelijakobsson.blogg.se/
Postat av: felicia

jo det har varit lite problem med den, har inte kunnat se den. men självklart ska du få den. bara ge din adress på msn sen ;)

2008-12-08 @ 18:08:40
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0