3:e advent.

Här har man inte varit på ett tag. Älsklingen for nyss, blä. Varit strömavbrott till och från här i Porrholm. Så har inte kunnat vara på datorn. Internet har krånglat också.

I fredags så förlorade vi första matchen och vann andra. Sen förlorade vi i kvartsfinalen. Fick väldigt dåligt självförtoende. För det var nämligen jag som var målis. Blev väldigt förbannad på mig själv. Har väldigt höga krav på mig själv.

Igår så for jag och plutten hit. Vi somnade i min säng direkt. Sov i 3 timmar kanske. Det var ju strömavbrott så det fanns inget annat att göra. Sen åt vi god middag. Grillade korv ute och så. Resten av kvällen såg vi på tv och duschade. Somnade kanske vid 4, hehe.

Idag har vi sovit till 1. Varit strömavbrott till och från hela dagen. Så vi har legat i sängen och myst, gjort middag (sallad och kall kyckling, ingen ström i huset) och sett Jurassic Park. Ja, varför ser jag filmerna om och om igen? Jag har faktiskt ingen aning. Dom är satans bra. Men jag får mardrömmar av dom. Får skylla mig själv helt enkelt.

Åh, juste! Får inte glömma att säga att jag har feta blåmärken på knäna sen i fredags. Spelade en match utan knäskydd. Och älsklingen har på något vänter glömt bort att jag har väldigt ont i knäna. Så han har ju bängat till dom då och då i helgen. Aj.

Imorgon är jag ledig! Inga lektioner alls, yey!

P.S, Igår var det Lucia! D.S

/F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0