Danföredopparedan.

Nu är det inte länge kvar. Helt otroligt alltså.

Idag har mormor och Inge kommit förbi med mina julklappar. Otroligt skönt att få en kram av mormor. Saknat henne så förbaskat mycket. Älskar dig. <3

Sen for jag till älsklingen min. Bara myst på och så, hihi. Vi såg på Bert också, haha.

Efter det så for jag med the family till farmor och farfar för farmor fyller år idag. Grattis grattis! 63 år redan, åh vad tiden ska gå fort! Inte för att hon är gammal men, haha.

Och nu sitter jag här, skulle egentligen spela lite the sims när jag kom hem. Men då vill Nathalié att jag ska fixa hennes blogg. Och har ju lovat det väldigt länge. Så jag gjorde det. Hoppas hon blir nöjd, hon har inte sett den än. Skulle fixa en iPod till den också, men det får bli en annan dag. Orkar inte nu.

Är enormt taggad för jul. Jag är värst av alla ungar. Det är jag som tjatar mest om när tomten ska komma, haha!

Enligt pappa så ska jag vara tomte för bergmans som ska vara i huset brevid och simon ska vara jultomte för oss, haha. Ja, vi får se om jag går med på det. Det är ju bara lilla oskar där som tror på tomten. Så får hoppas att han inte känner igen min röst.

/F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0