Did you miss me?

Hoppsan. Här har jag inte uppdaterat på ett tag. My bad. Har inte haft tid. Eller jag har knappt varit hemma. För dom som är intresserade av vad jag har hållt på med. Fortsätt läs. Ni som inte är det. Sluta här.

Onsdag såg vi på A&C:s föreställningar. Mycket bra var dom! Sen gick jag, Anna x2 och Emma på stan. Jag köpte en julklapp till daddy och älsklingen. Och en present till svärfar. Han blev mycket glad över den och jag fick till och med en kram från honom! Hihi, me like. Det blev en annan julklapp till älsklingen. Ville verkligen att daddy skulle få en julklapp. Så jag köpte något helt annat till älsklingen. Två flygor i en smäll. Så beskriver jag den. Så nu har jag höjt hans nivå av nyfikenhet. Höhö. Jag sov hos älsklingen också, mys! Trött som en get var vi igår morse, uuh.

Igår, torsdag, så hade vi våra föreställningar för A&C. Kan säga att jag var väääldigt nervös. Missade ett danssteg och ett ord (jävla). Annars gick det bra. Sen gick jag, Anna och hennes boy Chrille på Wayne's Coffee och fikade. (tror det stavas så) Det var mysigt och gott! Sen gick jag och Anna till henne och käkade middag. Sen tillbaka till skolan igen. För då skulle vi nämligen ha föreställningarna för familjen och nära&kära och så. Hur kul som helst var det! Ska lägga upp bilder sen. Det ända jag är missnöjd med var att jag hade en så kall min. Var så konsentrerad och nervös att jag inte tänkte på att le lite. Gud vad arg jag såg ut, haha. Efteråt smet jag. Orkade inte stanna kvar och städa ihop. Ville gå och pussa på min älskling som var där och kollade också. Undrar hur det kändes att pussa en man. Hade nämligen målat skägg. höhö. Sen när jag kom hem så duschade jag och skrev klart min novell, så nu är den klar!

Idag så ska jag till Anna efter skolan. Ska färga henne hår. Nu har vi slutat lektionen. Nu blir det Pans Labyrint, yey! Kanske sover hos svärmor ikväll. Inte säkert än. (hoppas!) Aja. måste kila.

Tack för mig.

/F.


Kommentarer
Postat av: Sandra

åhååååå din fis, jag hade ju velat se!! :)

2008-12-05 @ 17:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0