Enjoy.

10 ÅR SEDAN: Gick jag sexårs och lekte väldigt mycket med min barndomskompis christoffer :)

5 ÅR SEDAN: Gick jag femman och var galen i hästar!

1 ÅR SEDAN: Gick jag 9:an och mådde väldigt dåligt.

IGÅR: Myste jag med min älskling! <3

5 SAKER JAG SKULLE GÖRA MED TIO MILJONER KRONOR:
1. Köpa allt som faller mig in.
2. Köpa något fint till varje person i släkten för att visa att dom betyder väldigt mycket!
3. Flytta hemifrån.
4. Köpa en mycket fin bil till Andreas och lite till kanske.
5. Resa överallt!

FAVORITFILMER:
1. Titanic
2. Hancock
3. A Walk To Remember
4. Twiligt (har inte sett den, men vet att den är bra ändå!)
5. Disney!

5 FAVORIT-TVPROGRAM:
1. One Tree Hill
2. House
3. Förlossningsprogram
4. Kalle Anka på julaftron
5. Vänner

5 FAVORITSAKER:
1. Min pojkvän (han kanske inte är en sak, men ändå!)
2. Mina vänner (inte saker där heller, MEN ändå ;))
3. Trummor
4. Ninni&Nallen <3
5. Snuttekudden ^^,

5 PERSONER JAG UTMANAR:
Alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0