Girl, I'm gonna tear that thing up tonight!

Här sitter jag. I min brors säng och är dödstrött. Planerna för helgen har gått upp i rök. Just nu hade jag suttit i svärmors soffa och sett på tv med en älskling brevid mig. Men nej, inte det. Imorgon är jag bjuden till "lilla julafton". Min snälla svärmor ringde och var söt och bjöd mig. Men får se om jag änns far. Har ingen lust just nu.....

Idag blev det inte att vara söta i tomteluvor. Alla inriktningar skulle vara för sig själv. Men hade min röda tunika iaf. Bara haft lekar på skolan och dansat runt granen och drog en "nu är det jul igen" runt skolan. Sen fika och sen fick vi sluta. Följde Ellen, Fernanda och nån till som jag inte minns namnet på till stan. Jag och Ellen gick på H&M för att fördriva tiden tills hennes buss skulle gå. Sen väntade jag på att Sandra skulle komma in till stan. Vi gick på staren och käka gröt, mums! Sen gick vi på stan och kolla julklappar till hennes man. Sen blev den en fika på Waynee's Coffe (vet fortfarande inte hur det stavas) och hon bjödm ig på en Chai Latte (jag är väldigt pank). Sedan for jag hem. Såg på OTH och sen somnade jag. Käkat middag och nu sitter jag här. Ska nog se En förtrollad Romans som börjar snart. Har inte sett den så.

Här kommer ett roligt inslag med Will Smith on Ellen show. Hur bra som helst. Se hela!



/F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0