Min STÖRSTA sträck.

Igår såg jag och älsklingen på Jurassic Park The Lost World. Och dom som känner mig vet att T-Rex är min absolut största skräck. Japp, det är sant. Otroligt, dom finns ju inte änns tänker ni. Och jag är mycket medveten om det. Men det är så här.

När jag var liten. Kanske 6 år gammal. Så slog min kusin Simon på Jurassic Park och dum som jag var så satt jag mig ner och såg den. Den natten hade jag en mardröm. Och ni kan ju förstå om vad. T-Rex. Sen dess har den varit min största skräck. Varje gång jag hör; Boooom.......booooom.....booooom. Så får jag rysningar i hela kroppen. Vill bara springa in i närmsta hus och stänga in mig i ett rum utan fönster. Möjligtvis toaletten i källaren. Har till och med funderat ut ett bra ställe här hemma att gömma mig på. Matkällaren. Men som tur är så hade jag ingen mardöm om T-Rex inatt. Men har haft en hel del. Hovva.

Det enda som är bra med det här klippet är låten. Disturbed - This Moment
Seriöst. Jag har lust att springa ner i matkällaren nu. Hoppas jag inte ger er mén för livet också. (Fullskärm är läskigare!)


/F.

Kommentarer
Postat av: sara

fan felicia jg bajsa ner mig! haha

2008-12-10 @ 20:03:25
URL: http://lilldalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0