Do you think of me?

Ja, snart är det julafton. Fast jag har ju tjuvstartat. I lördags var det ju lilla julafton hos Andreas mormor. Riktigt mysigt var det. Och så snälla som hans mamma och mormor är så får jag var sin julklapp av dom. Man tackar så mycket! Jag gav min julklapp till Andreas i lördags också. Ville egentligen inte ge den föränns han ger min som han inte hade köpt då. Men han fick den iaf. Och han blev glad och nöjd (hoppas jag). Köpte en parfym till honom och med samma schampo till. En sån där typiskt parfymbox som finns att köpa när det är jul. Beckham parfymen. Vet inte vilken doft det var. Men antar att det var den nyaste. Oh vad han luktar gott nu, mot för att han gjorde det innan också men ändå, hihi. Han fick sin julklapp av daddy and the family då också. Ska få samma jag också. Biobiljett och pengar till mat innan eller under bion.

Och eftersom han var dum och övergav mig i fredags så ville han gottgöra mig. Så vi gick på stan igår och jag fick välja vilken julklapp jag ville ha. (egentligen skulle jag ha fått den efter jul då han fått pengar, telefonhelvetet som han har nu gör så att han är pank hela tiden) så vi gick runt på stan. Jag visste redan vad jag ville ha, men kanske skulle hitta något finare. Hittade chinos på Gina. Dom är i samma kollektion som min kjol jag köpte i november. (undrar om jag skrev rätt där, är helt borta) Med leopard sidentyg innuti. La undan dom. Dom var lite stora. 36 var den minsta storleken..... Men iaf. Jag visste att jag ville ha ett par jeansleggins på Vero Moda. Dom fanns såklart inte kvar i min storlek..... Men hittade ett par andra som var skitsnygga. Och Andreas tyckte att jag skulle ta dom (för att min rumpa var snygg i dom, som att den inte är snygga annars?!) så han fick köpa dom åt mig. Är väldigt nöjd över min julklapp. Har på mig dom nu. Men har redan hunnit spilla choklad och tortillasås på dom. Ska tvätta dom sen...

Idag har jag varit hos läkaren igen. Gick bra idag också. Nästa gång 13:e i 1:a.

Har fått min julklapp av morfar, Eva, Anneli och Micke idag också. Pengar som vanligt men det är ju aldrig fel! Har ju skickat min julklapp till dom också. Och dom har redan fått den. För i julkortet tacka dom för korten. Haha, ja kort på mig. Skolfotot alltså. En till morfar&Eva och en till Anneli. Micke fick ingen.... Han kan också gärna få ett om han vill det. Fråga honom Anneli. :)

/F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0