Godkväll eller ska jag säga godnatt?

Idag har jag varit med min älsklingsgumma Sandra. Vi la oss och sola ett tag, det var inte många minuter tills vi kom på att ta en långpromenad i det vackra vädret till Kvantum och handla. Nä vi väl var inne i stan så ville jag ha en stripsmeny på Max. Sen gick vi till bussen, för vi orkade verkligen inte gå tillbaka till Skurholmen, hehe. Sen har vi bara suttit och myst framför tv tills klockan vart mycket och Erik hade inte kommit hem än. Det var meningen att han skulle skjutsa mig till bussen så jag fick halvspringa till busstationen. Jag hann precis i tid. En minut innan bussen gick steg jag på. Lökade som ett svin, usch När jag kom till Råne så såg jag på brorsans fotbollsträning. När jag kom hem så pratade jag lite med älsklingen min. Sen har jag sett på Allsång på Skansen och Morden i Midsommer. Pratat lite med daddy och nu sitter jag här och väntar på att älsklingen ska komma hem.

Kanske ska till älsklingen imorn eller så kommer han hit. Vet inte hur det blir än. Sandra var sugen på stranden men jag kom på idén att vara hos mig och ligga på bryggan och sola och bada. Får se hur det blir. Hade helst vela fara till älsklingen och ligga på altan och sola och bara mysa. Känner att jag behöver det. Men får se hur planerna blir. Hatar att planera, vill att allt ska komma som det kommer. Hatar att stressa efter planer. Aja, nu ska jag ta en snabbdusch, känner mig väldigt äcklig!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0