Kirsten Dunst som Marie Antoinette.

Kirsten Dunst, en av världens bästa skådespeleskor vad jag tycker iaf. En av dom vackraste också. Har nyss sett på en av dom stora filmerna hon är med i. Marie Antoinette. Så otroligt bra. Har sett den förut men när den väl var på tv så var jag tvungen att se den igen. Det konstiga är att i den här filmen så får hon mig att kännas vacker också. För att hon själv är så gudomligt vacker i den. Jag uppmanar alla att se den här filmen. För det har verkligen hänt. Det har funnits en drottning i Frankrike som hetat Marie Antoinette. Kirsten är väldigt bra i Spider-Man filmerna också för den delen. Dom filmerna är en av mina favoriter. Jag vet inte hur många ggr i veckan jag såg första Spider-Man filmen när den kom ut. Många ggr var det iaf. Tyvärr så har jag tappat bort filmen. Annars hade jag säkert suttit och sett den just nu.

Visst är hon vacker?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0