My weekend.

Idag har varit en bra dag. Eller hela helgen har varit bra. Jag och älsklingen har varit ensamma hela helgen. Varit på partaj och idag bara kännt lugnet och inte en massa spring och gnällane. Skööönt. Och båda två har bara mått gott. Så himla härligt. För jag behöver verkligen de. Han skulle igentligen åka buss hem med då kom vi på att 20&100 linjerna har busstrejk. Så den kom ju inte såklart så min lådsasmormor var tvungen att köra hem honom, men det gick hur bra som helst för henne, hon är så snäll. Josse och Simon hyrde Cloverfield så vi har suttit och sett på den nyss. Den är så himla bra. Men det bästa är ju att se filmer på bio. Och den var mycket bättre på bio än på tv. Men är filmen bra så går den att se på tv också. Har ätit gomiddag hos "mormor" också. Grillat med pommes. Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. Se om det är något på tv. Simon och Josse for och fiska. När dom kommer tillbaka kanske vi ska bada badtunna, får väll se hur det blir.

Igår vart det ett fylleinlägg som ni kanske ser. Haha, herregud. Nog är det tur att Andreas har mig, ojoj lilla gubben. Han mådde inte så bra. Jag käkade pyttipanna innan jag gick och la mig. Min moster säger att det är ett bra knep att få bort huvudvärken på morgonen, alltså så man inte blir så bakis. Men mitt huvud mådde inte så bra imorse. Så snodde den kalla handduken från älsklingen och satt den på mitt huvud och somna om. Så då funkade inte kvällsmaten för mitt huvud den här gången. Det har funkat förut har jag för mig.

Min älskling har varit så himla söt i helgen. Det är ju helt sjukt! Usch vad han är gullig. Älskar honom jätte mycket. Ja, det går inte att beskriva hur mycket! Tack gubben, jag behövde verkligen dina fina ord. <3

Imorn kommer resten av the family hem. Och jag ska fortsätta måla. Fyfan för det. Men nu är det inte mycket kvar. Högst 3 dagar. Har ju haft "semester" från i onsdags. Och måste våga mig upp på den stora stegen nu. Har inte vågat upp på den än. Aja, jag får väll bita ihop.
 
Nu ska jag se om det finns nå på tv.

Baay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0