Tisdag.

Idag har jag målat i två timmar. Mer fick det inte att måla för solen sken. Så jag tog in Flisan och gjorde henne fin och klippte henne lite så hon ser något, hon är ju så himla hårig. Hon vart väldigt söt. Sen har jag halvsovit framför tv. Ätit gomat hos "mormor". Pratat med älsklingen. Badat badtunna och nu sitter jag här. Hoppas på fan att det regnar imorn. Orkar fan inte måla. Har ingen ork i kroppen. Iofs är det bara en dag kvar att jobba. Tror jag. Men orkar bara inte imorn. Har sovit så himla dåligt inatt. Och det gör det inte bättre att min kusin från sthlm är dum i huvudet. Tänker inte bry mig nå mer. Tänker aldrig träffa honom nå mer. Orkar inte höra på han skit nå mer. Ska låta honom förstöra sitt liv och jag ska inte bry mig ett skit. Men frågan är om jag verkligen kommer göra det. För jag bryr mig om honom. Men får bara skit tillbaka. Gah, jag fattar inte hur jag orkar. Skit samma, orkar inte tänka på det nu. Ska väll gå och se på tv snart och försöka sova.

Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0