Saknar trummorna.

Hej.

Idag skulle det bli regn så jag hade ju ställt in mig på att inte måla alls. Såg fram imot det för att jag är verkligen less på det. Och imorse har flera myggor retat mig. Måste kolla så att myggfönstret verkligen inte har nå hål eller nå. När jag somnade regna de. Och när jag vakna där vid 6 tiden regna det också. Hade ju ställt väckaren på 9 ifall det skulle regna. Och när den ringde så regna det inte. Fan tänkte jag och satt på snooz. Men efter några ggr så slog jag av alarmet. Tänkte att jag inte ska måla idag, var helt slut. Och så blev det också. Jag sket i att måla idag. Hade verkligen ingen lust. Så jag somnade om och sov till 11. Sen har jag bara det på tv. Och sen kom älsklingen. Vi hann inte göra så mycket. Duschade, käka middag och såg på tv. Sen var han tvungen att fara hem. Hatar när tiden går så snabbt när jag är med honom. När jag inte är med honom får tiden gärna gå fort. Men då går den hur sakta som helst.

Usch vad söt han var idag. Det behövdes verkligen. Tack gubben.

Imorgon så har jag bestämt mig för att följa min familj och farmor&farfar ut med segelbåten. Hellre de än att stå och måla. Fast ser inte fram imot det så mycket. Ungefär som jag ser fram imot för att måla. Aja, får väll ge de en chans iaf. Far iland på fredag med Kungdholmen. Antingen så far jag till svärmor eller så far jag hem. Får väll se hur det blir. Simon ska också åka med den båten iland så får lite sällskap iaf.

Jag saknar trummorna. Måste tjata på pappa att köpa ett trumsett åt mig. Går ju snart under!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0