Helvete!

Måndag eftermidda.

Jag har nyss fått veta att jag fått reserv som "sommarvärd" i kyrkan i sommar. Så är det någon som är sjuk eller tar ledigt så kommer jag in och jobbar. Det är ju då mest troligt att ingen kommer vara det och jag kommer inte jobba ett skit i sommar. Jag är jävligt förbannad. Eftersom att jag sökt 3 jävla fucking jobb och inte fått ett enda, jo reserv! Det går inte att beskriva hur jävla förbannad jag är. Jag kommer inte jobba nå i sommar, kommer vara snuspank. Och nu är det ju försent att söka nå mer jobb. Helvetes jävla fan!! Det är då ingen idé att söka kommunjobb. Inte ferie jobb heller. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!

Jag vill bara slå sönder någon just nu. Jag blir så jävla less. Det här kommer bli den sämsta sommaren i hela mitt liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandris

Pengar är inte allt gummsan! Var positiv även fast det är tungt

2008-06-02 @ 16:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0