I'm feeling great!

Hej du.

Något som Andreas har sagt hela dan, så jag fastnade för de, haha.

Igår for jag, älsklingen och Nisse på bio. Ludde dissade oss. Vi såg på The Happening. Den var väll så där. Jag förväntade mig att den skulle vara bättre iaf. Och det vart inga varma chips, vart så mätt efter att ätit på max. Sen när vi kom hem så skulle älsklingen spela sitt nya spel Gears of War. Det var faktiskt kul att se på när han spela ändå. Det var spännande men ändå äckligt, haha. Sen gick vi och la oss. Ojoj, vad länge sen jag sov hos honom i Persön. Sängen kändes gudomligt skön. Bara att det är så liten. Det är lite trångt att sova två i en 90's säng. Och han håller ju alltid om mig, men det vart för varmt för mig så jag höll om honom ist, det var mycket mysigare, haha. Han klev upp vid halv 11 idag. Men jag var död som vanligt så han lät mig sova. Och inte för att vara dum gubben men det var mer gudomligare när jag sov själv i den dom få timmarna jag gjorde de, haha. Han kom och väckte mig vid halv 1. Ja jag vet, jag är en sömntuta. MEN bara på morgonen! Andreas är en sömntuta på kvällen. Inte bra kombination. Och jag gjorde han till en. Vill inte gå närmare på den saken, det kanske inte är så kul för honom, haha. Lilla gubben. ;) Sen kom Nisse och vi for till stan. Anton hängde också med. Han skulle också köpa nå spel. Och Nisse skulle hämta ut sitt körkort. Vi käkade på korvgubben. Max igår och korvgubben idag. Usch, får kvälningar av tanken. Nu blir det inge mer skräpmat på ett bra tag. Och det har Andreas också lovat. Men jag tvivlar på att han håller det löftet, haha. När vi kom hem så tog vi en dusch. Sen kom Amelia en liten sväng och var social. Sen tog vi det bara lugnt. :) Det har varit väldigt mysig gubben, älskar dig så! Sen kom pappa och hämtade mig för han skulle förbi Smedsbyn och hämta ett släp hos en kompis.

Jag vet inte vad det är. Jag sitter och lyssnar på en gammal goding, nämligen ELVIS! I lööööw him. Lyssnade bara på honom när jag var liten, haha. Och jag mår bra. Så här bra har jag inte mått på ett jävligt bra tag. Vad är det? Mer än 3 månader tror jag. Och jag är pirrig i kroppen. Det är som att jag är kär på nytt. Just nu är jag lycklig. Oj, vad länge sen det var! Herregud jag minns inte änns när jag var det senast! Jag hoppas det varar ett bra tag också. Jag har inte kämpat i onödan iaf. Det känns bra. Det är såna här stunder jag verkligen behöver. Det är nästan så det kommer glädjetårar. Haha.

Hmm, vad ska man göra imorn då, eller snarare idag? Om inte pappa har för mycket att göra så ska jag tjata på honom att vi ska fara och köra lite. Vill komma igång med det. Är så sugen, haha. Det är sjukt, förr så tvekade jag på att ta körkortet för att jag tyckte det var läskigt och inte skulle klara av pressen att göra uppkörningen. Men nu nästan längtar jag tills jag får körkort. Det skulle vara en sån frihet. Fara iväg när man vill ist för att fråga efter skjuss. Eller om man blir less på att vara hemma så tar man bara bilen och drar raggen eller nått, haha. Okej, jag kan ju ta vespan, men det tar ju sin lilla stund också. Och man kan inte åka mer än två på den. Ja för att vara laglig iaf. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Det kommer säkert regna imorn, så man kommer inte kunna vara ute. Det blir säkert tv och varm choklad som vanligt. Tror jag ska ta tag i Harry Potter boken igen. Är på sista boken men har inte läst sen i julas tror jag, haha. Det blir alltså så, har typ inte tid eller så orkar jag bara inte. Men man vill ju som inte läsa ut den sista boken heller. För det kommer ju ingen mer bok. Eller det var väll på tal om att hon skulle skriva ytligare en bok om honom, får väll hoppas!

Aja, nu har jag skrivit allt för mycket. Har lust att skriva mer faktiskt, mår så bra! Men det får räcka för den här gången.

Baay.

Kommentarer
Postat av: Sandris

Vad glad jag blir Felicia!!

2008-06-25 @ 07:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0