Midsommar.

Fredag.

Igår så tog jag och älsklingen det bara lugnt. Vi myste på för att vi inte skulle ses på hela helgen, blä. På kvällen for jag till min älsklingsgumma Sandra. Vi käkade varmkorv och sen for vi till gymmet. Första gången jag någonsin gymmade, haha. Det var ganska roligt faktiskt. Och känner av det idag, lite lemmen och så. Sen for vi och hyrde en film. Det blev Good Luck Chuck. Vi gjorde lite dipp och hacka gurka, mums! Fast när vi började se filmen kom Sandra på att hon redan sett den med sin Erik, haha. Men jag betalade filmen så det var ju lungt. Den var faktiskt väldigt bra. En typisk kärleksfilm. Sen såg vi på lite tv. Jag ringde min älskling och sen gick vi och la oss. Imorse skulle vi igentligen gå på en morgonpromenad. Men båda var så jäkla trötta så vi sket i det och sov vidare till halv 12 ungefär. Vår frukost blev en Ok-korv. (Vi älskar korv, haha!) Sen hämtade A-K mig. Och sen dess har jag varit social med Josse. Ikväll blir det att vara hemma och umgås med Simon och Josse. Kanske bada badtunna, får se. Nu vart det ju så dåligt väder, det regnar lite. Får hoppas att det slutar. Nu ska jag ta och sminka mig och sen blir det midsommarlunch hos min plastmormor. Måste skynda mig, för maten är nämligen klar!

Förästen så har jag och Andreas varit tsm i 2 år och 10 månder idag. Han har nog tydligen glömt bort det, för han har inte sagt något. Får väll se om han änns gör det. Aja, jag säger iaf grattis på oss! Snart 3 år tsm! <3

Baay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0