Shoppaaaa.

Tisdag.

Idag har jag vaknat vid 12 tiden. Kunde inte sova längre. Trodde faktiskt att jag skulle sova bort hela dan idag för jag somnade kanske kring halv 5 imorse. Så ringde jag och gratta Nathalié för hon fyller 16 år idag, grattis! Sen ringde jag och surra med älsklingen en liten stund. Sen gick jag upp och duschade. Fixade mig lite och sen for jag ner till råne och fikade lite hos Nattis. For med Pärlan till Sandra. Vi klev på bussen till stan. Vi gick omkring på affärerna och så. Hittade mig ett par strandshorts, ett linne som slutar vid "tissarna" (vet inte vad ett sånt linne kallas^^) och en superläcker handväska! Har letat väldigt länge efter en perfekt handväska men aldrig riktigt gillat det jag tittat på. Och så kommer Sandra med världens snyggaste väska. Blev direkt förälskad i den. Sen gick vi och käkade på max, gott. Fast var inte så himla hungrig. Men max funkar alltid, hehe. Sen gick vi och solade. Första gången jag solade solarium. Japp jag vet, otroligt vah? Det var himla härligt faktiskt. Och lite brun har jag blivit också. Sen tog vi bussen hem. Jag fick en bh och en ed hardy tröja av Sandra som var för litet för henne. Hon köpte det i Bulgarien men var inte riktigt nöjd med hur dom satt så jag fick dom som är lite mindre i storlek. Eller har midre muskler som fyller ut min kropp mot för hennes. Jäkla biff hon är alltså, lite avundsjuk faktiskt, haha. Bh:n var jävligt sexig tyckte då jag iaf. Nu får Andreas nått att sukta efter, haha. Och tröjan var helt och hållet min stil, så jäkla läcker! Åh det är så härligt med lite nytt. Får aldrig tid till att fara till stan och shoppa. Mina pengar går åt på annat, haha. Sen for jag till Nattis en sväng till och snacka lite. Och nu sitter jag här igen. Ska strax prova alla mina kläder igen, hihi. Imorn ska jag kanske till Antes mamma och sova där tills på Torsdag. För då far dom till stugan. Och jag fick inte följa me den här gången heller. Så jag har fan ingen aning om vad jag ska göra under midsommar. Kanske ska fara och vara med Sandra och Erik i hans stuga och umgås lite. Bara om jag ryms i bilarna. Det kanske blir kul ändå. För jag orkar verkligen inte vara hemma i helgen, blä! Orkar inte sitta och titta på när Simon och Josse, Evelina och Marko sitter och gullar med varandra. Vill ju mysa med min älskling då också. Blä för den här sommaren säger jag bara. Kommer typ bli den värsta sommaren hitills.
Aja, här är mina härliga inköp. Enjoy.

         

    

Kommentarer
Postat av: Sandris

söötis ;) om jag ska vara besvärlig, eriks kompis stuga ;) vi är femton pers som ska nu! :D hehu

2008-06-18 @ 20:34:27
Postat av: Sandris

söötis ;) om jag ska vara besvärlig, eriks kompis stuga ;) vi är femton pers som ska nu! :D hehu

2008-06-18 @ 20:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0