You make me smile and cry at the same time.

Fredag förmidda.

Jag har nyss käkat frukost och nu ser jag på lite tv. Det har varit sååå satans skönt att få sova ut idag. Ska gå och ta en dusch snart. Får se om jag far till Andreas idag, får hoppas. :) Annars vet jag inte vad jag ska göra idag.

Jag är inte längre en kräfta, haha. Det gör fortfarande lite ont på axlarna, men annars är det lungt. Nu är jag brun ist för röd, yey! Och det är sjukt vad fräknar jag har fått! Haha.

Jag saknar min Andreas jätte mycket. Usch. Jag är helt pirrig i magen just nu, för att jag tänker på honom. Det är helt sjukt hur kär jag är i honom. Det är helt sjukt hur mycket jag älskar honom. Han är så fin och underbar! <3 Hoppas jag får vara med honom idag, hoppas!

Nu har jag inte så mycket mer att skriva om.

Bay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0