Dah Niggah is coming home!

God morgon!

Idag tänkte jag följa min pojkväns råd och ställa om dygnet redan nu för att inte sova bort sommaren. Och jag somnade vid halv 4 igår kanske. Så jag ställde väckarklockan och alarmet på 11. Men när jag vaknade 20 över 10 så ställde jag om det till 12. För jag kände riktigt hur jäkla död jag var. Och när väl klockan och mobilen satte igång klockan 12 så var jag fortfarande död. Så jag snoozade till halv 1 då jag stäckte på mig och gnugga ögonen och slog på tvn. Gick ner och fikade frukost och nu sitter jag här och ser på Oprah, haha. Men imorn blir det nog att försöka gå upp lite tidigare. Idag gick det ju inte så himla bra med att försöka vända på dygnet. Men så död som jag är nu så kanske jag kommer kunna somna lite tidigare ikväll iaf, haha. Men jag har som ingen lust att stiga upp tidigt när jag vet att jag kan sova ut hur länge jag vill. Och jag vill speciellt sova bort dagarna så jag slipper vistas med dom här hemma. Ikväll ska jag iaf vara social med Josse medans alla gubbar ser på fotbollen. Fast är lite sugen själv på att sitta och se, haha. Nu har Sandra precis landat i Luleå. Hon har varit i Bulgarien i en vecka med en klasskompis. Nu är hon ännu mer neger än vad hon alltid är. Hon kommer alltid att vara min lilla neger, haha! Jag har ju också blivit lite neger. Hon kommer typ bli helt chockad när hon ser att jag är brun också. Jag som alltid brukar vara vit året om typ, haha. Jag är faktiskt brunare än Andreas, yey! Hahaha. Aja, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer. Kanske blir uppdatering ikväll.

Baay.

Kommentarer
Postat av: Sandris

Jag är inte ens nå brun :P

2008-06-10 @ 15:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0