Count your last blessings.

Hejhallå.

Dagen började med att älsklingen ringde och väckte mig där efter 2, haha. Småprata med honom. Sen gick jag upp och såg på tv. Gjorde mig en god hallonmilkshake, mums! Sen såg jag Not Another Teen Movie. Jag och pappa satt och skratta åt den, mest pappa, haha. Sen käka jag middag. Sen for jag ner till råne och såg på Simons match. Råneå mot Vitå, derby. Simons lag Vitå vad med 3-1, yey! Jag och Josse satt där och skrek och hejjade, haha. "Sping grisen, spring! För Simon har ju rakat av allt hår och så har han bränt sig på huvudet så han är alldelens råsa på skallen, så vi kallade honom grisen, haha! Sen for jag hem och duschade för jag frös så mycket. Tog mig en tekopp för att värma mig lite mer. Och nu sitter jag här och har tråkigt igen.

Imorgon kommer en massa folk till oss och ska se Sverige - Grekland tror jag det är. Så jag och Josse får väll hitta på något kul medans gubbarna kollar på fotboll. Bada badtunna eller nått. Josse och Simon har ju varit tsm i ett år imorn. Och det firar Simon med att fara upp hit och se på fotboll, så Josse var lite besviken. Men det är ju så. Ska det hända nått romantiskt måste kvinnorna ta tag i det, annars blir det inget. Herregud, haha.

Vill bara säga en sak till; Jag hatar er så jävla mycket..

Baay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0