Sommartider, jag känner det är nånting på gång!

Natt.

Ja jag har inte haft tid att uppdatera så mycket. Har varit borta hela dan idag.

I onsdags var det skolavslutning då, det var ganska kul faktiskt :) Sommarlov, thank God!


Jag och Andreas på min skolavslutning.

Fast när jag kom hem och ätit klart min burgare så däcka jag framför tvn. Och jag måste ha sovit jävligt gott för Andreas hade ringt 3 ggr och skickat sms. Och jag vaknar alltid av det. Men jag sov som en gris. Vaknade vid kvart över 3 på natten. Såg att han ringt så jag ringde till honom, men en sekund efter så såg jag att klockan var mycket och jag visste att han skulle upp tidigt så jag la på igen. Skickade ett sms till honom och bad om förlåtelse för att jag inte hört honom ringa, haha. Så somnade jag om. Klev upp halv 8 och var stendöd. Klädde på mig och tog en kopp kaffe. Hade fortfarande gårdagens smink på mig, så det fick duga. Var så jävla lat och sliten att jag knappt orka stå upp. For till kyrkan och såg på när horungarna hade skolavslutning. Sen for vi till stan för att gratta min kusin Evelina, hon har tagit studenten! Sen for vi på max och åt, gått som fan! Sen for vi hem. Jag somna i bilen. Ska aldrig fara till stan med min så kallade familj igen, för jag tål dom inte. Orkar inte gå in på detalj, dom som känner mig fattar vad jag menar. Sen när jag kom hem så ringde jag älsklingen min. Han hade inte stigit upp tidigt idag. Han behövde inte de, fuskigt! Sen så vilade jag i en och en halv timme ungefär. Sen bar det av till bergmans för att äta middag och fira att Evelina gått ut skolan och de. Fast jag var fortfarande så himla mätt så jag åt inte så mycket. Höll på att dö av värmen och kunde inte sitta i solen för att det brände så jävulskt på mig. Har ju nästan bränt mig på hela kroppen, ajaj. Så gick ner i källaren med Simon där det var väldigt svalt och skönt. Vi såg på lite tv. Sen for han på träning. Jag fikade lite tårta och drack kaffe. Sen har alla bara suttit och babblat ute på altan och så. Haha, Sandras mamma for och köpte snus åt mig! Hon är så snäll! Fast jag betalade såklart, men ändå. Pappa var så lat att han inte orkade cykla typ 300 meter och köpa åt mig. Så då gjorde hon det ist. Och följde brorsan samtidigt. För han skulle köpa godis och ville inte fara själv. Sen kom Simon hem från träningen och vi gick ner och såg på iRobot. Sen somna jag igen. Vakna av att taxin hade kommit och nu sitter jag här igen.


Evelina NV3B!

Och imorn (dag, klockan är efter 12) så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Vet inte om jag ska vara med Andreas eller inte. Har lust att fara och sova hos honom. Och på lördag (imorn, haha) fara till mig för att vi har hela huset för oss själva. Pappa och A-K ska på brölopp och ungarna ska vara hos farmor och farfar. Det är ju bara det om Andreas vill vara med mig hela helgen och om det går för hans pappa. Men det är ffs sommarlov och Andreas är fan 18 (6) år nu. Men det är ju som sagt om Andreas vill det. För på honom så låter det som att vi bara ska sova med varandra en natt i helgen. Det är sommarlov älskling, hallå? Haha, älskar dig. Påtala om Älskling, ska ta och ringa honom nu. För jag börjar bli väldigt trött. Det kommer bli fint väder imorn och ska upp och sola. Måste bara passa mig så att inte pappa eller någon ser min navelpiercing, hehe. Blir väll att steka på taket, haha.

Aja, sov gott! Bay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0