Why me?

Hej på dig.

Idag så ställde jag väckaren på 12. Men när den gick igång så stängde jag av den och sov en timme till. Har bara sett på tv idag. Nu tror jag att jag ska läsa lite Harry Potter eller spela lite PS2. Nått som får mig på lite andra tankar. Idag när jag vaknade kände jag hur skit jag mådde igen. Vart nästan frustrerad. Eller jag vart väll de snarare. Så jag klev upp på en gång. Ligger ju alltid kvar i sängen ett tag och drar mig och då kommer tankarna igen. Så jag sket i att ligga och dra mig, hur trött jag än var. Gick upp och gjorde frukost och satt mig framför tvn. Det vart väll bättre då. Och det är väll helt okej nu också. Men absolut inte lika bra som igårkväll. Fyfan för det. Lyckliga tankar! Aja, nu ska jag ta och hitta på något som får mig på andra tankar.

Bay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0