Workout.

Torsdag.

Idag sov jag ganska länge. Vaknade av ett sms från Sandra gumman min. Det var väll vid 2-halv 3 tiden, haha. Så nu har jag ätit och kollat runt klart. Så nu ska jag fara ner till Råne och gymma med henne. Gah vad skönt det kommer kännas efteråt, jag älskar det. Men tycker det är astråkigt att träna, men det är såå skönt efteråt, haha. Och behöver nått som tröttar ut min kropp så jag kan somna lite tidigare idag. Hade tänkt att sova hos Sandra ikväll för jag vet inte om jag tar mig ner till Råne imorn när jag ska med bussen. Men vill som inte störa Sandra och Erik, för båda jobbar imorn och jag har sovit aslänge imorn så jag kommer ju lega vaken hela kvällen, det passa bara inte idag. Det blir väll vespan ner imorn eller nått, får se om mormor kan skjutsa och så. Men nu ska jag gå över till mormor och sen ner till Råne. Skriver väll mer ikväll.

Baay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0