1964-12-26 ~ 1995-05-28

Har varit hos mamma idag. For dit efter skolan en stund. Jag och pappa har planterat så fina blommor till henne i lördags. Idag är det iaf 13 år sen forsolyckan i Niemisel hände. Mamma blev en av dom 8 som omkom. Pappa överlevde, fast han hade bara tur som gjorde det. Och tur för mig att han gjorde det. Det blir alltid kämpigt när den här dagen kommer. Det är den värsta dagen i hela mitt liv. För min saknad är så jävla stor. Det går inte att beskriva hur jobbigt det är att växa upp utan sin mamma. Har ingen att prata med om det här heller. Jo, jag har min moster Anneli, men ingen annan. Det är bara dom nära och kära som förstår hur det är, och dom som gått igenom samma sak som mig. Det är jobbigt att gå igenom det här utan att ha någon att prata med. Och glöm att jag ska prata med min pappa, skiter fullständigt i honom och han i mig. Ska inte skriva för mycket om mitt privatliv nu. Det jag bara vill ha sagt är att det här är jävligt jobbigt för mig och att jag saknar min mamma så oerhört mycket.

Älskar dig så mycket mamma. Önskar du vore här hos mig. Det är min högsta dröm, att få känna dina armar runt mig och få höra din röst igen. Du finns alltid inom mig. <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag förstår EXAKT hur du känner. Det är hemskt att förlora sin mamma och inte ha någon att prata om det med. Jag har i och för sig min syster, men vi brukar inte prata om henne särskilt mycket. Och precis som du så har jag min moster. Och det är typ omöjligt att prata med pappa eftersom han har en ny fru och nya barn och allt och det känns som om han bara vill glömma vem vår mamma var.



Om du vill prata så är det bara att skicka ett mejl!

2009-08-27 @ 17:52:06
Postat av: Sandra

Jag förstår också exakt hur du känner! Min mamma är inte död, men hon har en sjukdom och den kommer aldrig att gå bort. Jag tror inte hon ens att hon vet att hon har några barn.. det är en sjukdom som gör att hon tappar talförmågan och minnen och sånt. Halva hjärnan slutar fungerar tror jag, jag kommer inte riktigt ihåg. Men jag har det ockås ganska jobbigt. Men jag skriver aldrig om det i min blogg, men jag tycker det är väldigt stratkt av dig att göra det! Min pappa har träffat en ny och hon har ett barn. Han bryr sig inte heller så mkt och man kan verkligen inte prata med honom om sånt "tjejsnack" som amn måste prata med sin mamma om. Jag saknar också min mamma otroligt mkt. Även om hon inte är död, så känner jag en saknad, för hon är inte här. Hon vet inte ens att jag finns hennes hjärna är inte henne.. jag saknar henne så enormt mkt.

Ha det så bra! Jag finns om du vill prata kommentera din msn i ett inlägg <3

kram sandra

2010-01-28 @ 21:47:01
URL: http://sandraalundahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0