Graven.

Lördag morgon?

Nja, vet inte om jag ska kallade det morgon, haha. Men jag har just vaknat. Sköööööönast att fått sova ut för en gångs skull. Så nu ska jag klä på mig, bära ner all smutstvätt, äta mormors rabarberkräm (MUMMS!) och sen ska jag och pappa fara på graven typ. För det är ju morsdag imorn och 13 år sen på onsdag. Har faktiskt inte så stor lust att fara på graven idag. Förlåt mamma. Men har pappa bestämt sig för idag så ska det bli idag. Jag hoppades på att det skulle bli på onsdag istället, hade som förberätt mig för onsdag och så pang bom så ska vi fara idag, men men. Nu måste jag skynda mig. Vi ska hämta upp Ante när han kommer med bussen 10 i 2, stressigt!!

Måste dra! Baay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0