I want some sleep.

Onsdag kväll.

Då var det dags att sova igen. Hata. Jag minns inte senast jag somna med ett leende på läpparna och mådde bra. Jag vill bara ha Ante här. Saknar honom så himla mycket..

Kommer jag kunna somna direkt ikväll? Jag vet inte. Det tar alltid sin lila tid innan jag somnar. Försöker och försöker slappna av och tänka positiva tankar. Men när jag som minst anar det så tänker jag på allt dåligt igen. Det är helt sjukt hur mycket jag måste anstänga mig för att inte tänka på något som gör mig ledsen. Önskar jag kunde få sova med Ante varje natt. Få känna hans närhet. Det skulle göra allt lite bättre. Jag skulle kunna somna fortare. Och skulle jag börja må dåligt så finns han ju där brevid mig. Det skulle vara perfekt. Men det går ju inte. Han kan ju inte alltid finnas där. Helvete också.

Nu ska jag stänga ner och lägga mig skönt i sängen och ringa älsklingen.

Vill ha dig här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0