Mardrömmar.

Onsdag Morgon.

Jag hatar att sova. Inatt drömde jag en mardröm. Det värsta som kan hända var i drömmen. Fan.

Jag vill varken på skolan eller stanna hemma. Kommer inte orka jobba på skolan. Men kommer heller inte klara av att vara hemma. Helvete. Jag orkar fan inte.

Vill ha min älskling, vill ligga i sängen och känna att han finns där, vill känna mig trygg i hans armar. Vill att han ska pussa mig på pannan och säga att han älskar mig. Saknar honom så mycket!

Aj, mitt hjärta.

Blä.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan :)
hoppas allt är bra
och godmorgon
:)hehe
har en tävling från aromia.se du kanske vill delta i.hade varit kul :)
och en annan sak.
min hund deltar i en tävling i en tidning.
kan du kanske lägga en röst på henne om du tkr hon är söt :)?hon är hund nr 2 man röstar på
se länk på bloggen
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-21 @ 07:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0