Mormor. <3

Måndag kväll.

Jag har pratat med min underbara mormor idag. <3 Vi pratade om allt möjligt och hon ringde för att höra om jag ville komma på moster mii´s 80 års fest eller vad man ska kalla det. Och det ska jag. Kanske man får träffa mina underbara kusiner Towe och Linn också, thihi! Fast det här är inte föränns 14 juni, men det är inte så långt dit ändå (:

Jag har lyckats plugga idag, yey! Fast det vart mest svenska. Läste nån sida i biologiboken men sen orkade jag inte mer. Jag är så himla trött idag. Inte sovit så bra inatt och cyklat 3 mil, usch! Känner riktigt hur min kropp gör ont.
Jag har faktiskt mått hyfsat bra idag. Det är nog tack vare den mysiga helgen. Att bara fått ta det lungt och mysa med älsklingen och bara glada leenden. Fast längtar tills på torsdag så han fyller 18 (6) år! Då ska han få det så mysigt så. :)

Snart 13 år sen, %!=¤"*+# på det. Orkar inte med den dagen just nu. Fan!

Nu finns det nog inte så mycket mer att skriva.

Baay..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0