Plugga för sista gången innan sommaren!

Tisdag eftermidda.

Kom nyss hem från skolan som vanligt. Det gick väll hyfsat bra. Var död som en säl i morse. Har sprungit 2400 m idag på idrotten. Det gick inte så himla bra. Är lite små förkyld och när jag är det så är det inte bra för mig att springa, får slem i halsen och tillslut spyr jag. Något som jag alltid gjort när jag varit förkyld och sprungit, blä. Efter det gick jag, Oskar och Nathalie och käka mjukglass, gott! Efter det har jag bara spelat i 2 timmar tills bussen kom. Så har ganska ont i huvudet nu, är alltid slarvig med örgonpropparna när jag spelar. Antingen har jag inte med dom och när jag väl har dom med tar jag ut dom efter fem minuter för att jag hör inte mig själv spela. Det blir inte samma "rytm" eller vad man ska säga. Jag vill ju höra musik utan några öronproppar, jag älskar ju musik. Så nu sitter jag här igen. Tänkte gå ut i solen och sätta mig och läsa biologi, blä! Kommer bara få mer huvudvärk. Måste plugga lite svenska också. Så jag har dom två sista proven imorn. Sen kan man slappna av och längta tills nästa onsdag då jag ska spela inför hela skolan igen och sen fara och festa nånstans, yey! Och få känna att nu blir det inge mer Råneskolan. Yiiieees! Aja, måste gå och plugga så jag får det bortgjort.

Baay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0