Välkommen till min nya blogg!

Hej! Här är det nytt.


Japp, har precis tagit bort min gamla blogg. För jag har nämligen haft en privat blogg som mina närmaste fått läsa genom att ge dom mitt namn och lösen. Men så kommer det inte vara nu. Jag har inte längre tänkt skriva om hur jag känner och mår mer nu. Nu ska alla som vill få ta del av min blogg. Kan man säga att jag börjar om igen? Nja, men jag vill försöka. Det fixar sig väll imorn. Får jag hoppas. Och det är först då som jag kommer börja om eller vad man ska kalla det. För jag har mått nog dåligt fööööööör länge, och det dåliga har pågått för länge. Nu ska det banne mig ta slut! Det kommer inte bli lätt att ta nya tag. Mitt liv är ju inte så himla stabilt just nu. Men skiter i hur jag har det hemma, det har, är och kommer alltid att vara så. Så länge jag har det bra mellan Andreas och mina kompisar ska jag vara positiv. Allt med mamma kommer alltid att finnas kvar, inget jag kan göra åt, världen är alltid orättvis.


Som sagt, nu är det här inte längre en privat blogg. Det är ju inte kul att skriva blogg när typ 2 personer läser den.

Så njut!

/Felicia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0