1:a advent.

Ja, så är det första advent. Tiden går så satans fort. Det var ju nyss jul!

Igår kom som sagt älsklingen hit. Vi såg P.S I Love You med familjen. Grät, grät och åter grät. Mest inombords. Men nog kom det någon tår alltid. Hur mysigt som helst att få sova med älsklingen min. Sover så gått med honom. Att känna att man har någon brevid en varje gång man vaknar under nattens gång. En varm och naken kropp som ligger och håller om en, MMMM! <3 Vaknade före honom imorse. Tänkte att han skulle få sova vidare eftersom han aldrig får sova ut. Så jag la mig och läste brevid honom. Har äntligen börjat läsa Kattskorpor. Än så länge verkar den bra. Läser en roman inom engelskan också, på engelska alltså. Jobbigt att läsa två böcker samtidigt och på två olika språk. Kommer ju blanda ihop dom.

Idag har jag och älsklingen myst som vanligt. Hatar att tiden ska gå så fort då jag är med honom. När han far känns det som att man inte har tagit vara på tiden och då blir det depp. Vill ju ha en varm och naken kropp brevid mig ikväll också! =(

Har lämnat in min telefon idag, eller A-K gjorde det. Så nu har jag den berömda Nokia 3310. "Mormors" gamla. Lär få ha den i minst 2 veckor. Så när jag får tillbaka min telefon är den som ny, så hör av er om ni vill ha den! *Ler brett*

Ser på Wallander just nu. Sämsta Wallander filmen jag sett hittills. Usch.

Imorgon är det måndag och det betyder skola, dansa och läkaren igen.

Pussis.

/F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0